Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Mode
Värt med ”dyr” skidjacka?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="DrDim" data-source="post: 1315680" data-attributes="member: 176381"><p>Har just nu två jackor hemma på prov. En black diamond recon stretch pro som känns bra men tyvärr är snölåset för stort, dock är det avtagbart. Fick hem en Scott Vertic 3L som känns bra med fast snölås men den har wrist gaiters. Någon som har erfarenhet av Scott jackor?</p><p></p><p>Annars har jag kollat på Mammut Stoney HS som har det mesta, dock har jag ej hittat den i bra storlek och den kostar så steget till en goretex jacka inte är stort.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="DrDim, post: 1315680, member: 176381"] Har just nu två jackor hemma på prov. En black diamond recon stretch pro som känns bra men tyvärr är snölåset för stort, dock är det avtagbart. Fick hem en Scott Vertic 3L som känns bra med fast snölås men den har wrist gaiters. Någon som har erfarenhet av Scott jackor? Annars har jag kollat på Mammut Stoney HS som har det mesta, dock har jag ej hittat den i bra storlek och den kostar så steget till en goretex jacka inte är stort. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Mode
Värt med ”dyr” skidjacka?
Tillbaka
Topp