Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
värt med lätta lagg?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="PNyberg" data-source="post: 449665" data-attributes="member: 49358"><p>well snalfie. Har kollat lite på factions lagg helt klart. Fina som attan. Men med tanke på vad en kompis i golden sa om dom skidorna så vet jag inte om jag vill ha dom...om dom inte har ändrat vissa detaljer på dom. Dom va oroliga i hög fart och han va tvungen att svänga hela tiden för att dom skulle kännas trygga. Inte alls sån skida jag söker. Men Lhasa pow lät som en bra skida. Om den görs i stiff med deras carbon stringer så kan det va jäkligt intressant. Har mailat Splat om det så vi får se vad svaret blir.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="PNyberg, post: 449665, member: 49358"] well snalfie. Har kollat lite på factions lagg helt klart. Fina som attan. Men med tanke på vad en kompis i golden sa om dom skidorna så vet jag inte om jag vill ha dom...om dom inte har ändrat vissa detaljer på dom. Dom va oroliga i hög fart och han va tvungen att svänga hela tiden för att dom skulle kännas trygga. Inte alls sån skida jag söker. Men Lhasa pow lät som en bra skida. Om den görs i stiff med deras carbon stringer så kan det va jäkligt intressant. Har mailat Splat om det så vi får se vad svaret blir. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
värt med lätta lagg?
Tillbaka
Topp