Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Vart ska du på sportlovet?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="henke_720" data-source="post: 452656" data-attributes="member: 83043"><p>suck, som jag skrev i inlägget som jag sen nog glömde skicka in så ska jag iallafall med Rollin'Snow som arrangerar skidresa till Serre Chevalier över sportlovet... Jag säsongade i Serre Chevalier förra säsongen, men i år måste jag vara hemma och knega så därför blir det bara nån enstaka resa till alperna så därför passar det perfekt med rollins resa till serre. Där är grymt bra party och med tanke på att Rollin åker ner med 160 ungdomarså kommer det ju bli ännu fetare fest... om det sen kommer snö så är det sjuk powpow i serre, mycket bättre än chamonix då all puder i cham försvinner på bara några timmar medan den ligger kvar i en vecka i serre (mycket kassa english people i serre som håller sig i pisten)....</p><p></p><p>tycker inte frankrike är dyrare än österrike, kanske lite, men då är nästan alltid resan dit mycket billigare så när man slår ut allt så är de skit samma....</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="henke_720, post: 452656, member: 83043"] suck, som jag skrev i inlägget som jag sen nog glömde skicka in så ska jag iallafall med Rollin'Snow som arrangerar skidresa till Serre Chevalier över sportlovet... Jag säsongade i Serre Chevalier förra säsongen, men i år måste jag vara hemma och knega så därför blir det bara nån enstaka resa till alperna så därför passar det perfekt med rollins resa till serre. Där är grymt bra party och med tanke på att Rollin åker ner med 160 ungdomarså kommer det ju bli ännu fetare fest... om det sen kommer snö så är det sjuk powpow i serre, mycket bättre än chamonix då all puder i cham försvinner på bara några timmar medan den ligger kvar i en vecka i serre (mycket kassa english people i serre som håller sig i pisten).... tycker inte frankrike är dyrare än österrike, kanske lite, men då är nästan alltid resan dit mycket billigare så när man slår ut allt så är de skit samma.... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Vart ska du på sportlovet?
Tillbaka
Topp