Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Sommar
Vattensport
Vart ska jag åka för att Surfa?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Anjoh" data-source="post: 312974" data-attributes="member: 48752"><p>Tja!</p><p>Jag har sökt igenom forumet lite efter tips om surfställen i europa utan framgång så nu startar jag denna tråd. </p><p>Jag är nybörjare har aldrig ens testat men nu vankas det ju sommar och familjen tjatar på en att man ska med utomlands så jag sa jag följer med om man kan surfa. </p><p>Sagt och gjort men nu är problemet vart kan man surfa? </p><p>Det ska vara i Europa och helst runt Grekland (jävligt tveksam till att det finns surfställen där) ? </p><p>aja svara på nu ! :D</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Anjoh, post: 312974, member: 48752"] Tja! Jag har sökt igenom forumet lite efter tips om surfställen i europa utan framgång så nu startar jag denna tråd. Jag är nybörjare har aldrig ens testat men nu vankas det ju sommar och familjen tjatar på en att man ska med utomlands så jag sa jag följer med om man kan surfa. Sagt och gjort men nu är problemet vart kan man surfa? Det ska vara i Europa och helst runt Grekland (jävligt tveksam till att det finns surfställen där) ? aja svara på nu ! :D [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Sommar
Vattensport
Vart ska jag åka för att Surfa?
Tillbaka
Topp