Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Vart ska man åka i alperna?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="JW79" data-source="post: 1327209" data-attributes="member: 183077"><p>Bad Gastein är trevligt, var själv där på min första skidresa till alperna. Lagom stort och mysigt att gå runt i, skidåkningen är mycket bättre än i fjällen.Det finns både lugna ställen och bra drag typ Silver Bullit med afterski som över går till nattklubb. </p><p>Tycker att pris bilden var bra. Mycket svenskar och andra skandinaver STS äger flera hotell i byn.</p><p></p><p>Saalbach är större och mer internationellt trevligt centrum där det finns det ni söker. Skidsystemet är större men det är ligger inte så högt och de flesta backar har sol hela dagen. Det blir mjukt och uppkört, men många trevliga restauranger i backarna med fantastisk utsikt. Prisbilden är som i Bad Gastein men det finns dyrare ställen också. </p><p></p><p>Jag skulle rekommendera att ni åker till något av de två. Har tillbringat en vecka på varje och var mycket nöjd med både åkning och maten.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="JW79, post: 1327209, member: 183077"] Bad Gastein är trevligt, var själv där på min första skidresa till alperna. Lagom stort och mysigt att gå runt i, skidåkningen är mycket bättre än i fjällen.Det finns både lugna ställen och bra drag typ Silver Bullit med afterski som över går till nattklubb. Tycker att pris bilden var bra. Mycket svenskar och andra skandinaver STS äger flera hotell i byn. Saalbach är större och mer internationellt trevligt centrum där det finns det ni söker. Skidsystemet är större men det är ligger inte så högt och de flesta backar har sol hela dagen. Det blir mjukt och uppkört, men många trevliga restauranger i backarna med fantastisk utsikt. Prisbilden är som i Bad Gastein men det finns dyrare ställen också. Jag skulle rekommendera att ni åker till något av de två. Har tillbringat en vecka på varje och var mycket nöjd med både åkning och maten. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Vart ska man åka i alperna?
Tillbaka
Topp