Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Vart ska man åka över jul/nyår?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Ozkariuz" data-source="post: 126753" data-attributes="member: 33847"><p>Hej!</p><p></p><p>Funderar på att dra iväg och åka skidor någon annanstans än i Sverige över jul/nyår iår, vet dock inte vart man ska åka... läste i något annat inlägg att det är Utah som gäller om man vill vara 99% säker på att det är mycket snö! Fast jag vill nån annanstans än Utah tror jag. Antingen Whistler, eller någonstans i Alperna. </p><p></p><p>Så - snötillgång i Whistler över jul/nyår? Annan anledning för att åka/inte åka dit då?</p><p></p><p>Alperna - finns ju rätt många ställen... Nått stort område som brukar vara "snösäkert" såpass tidigt? Med snösäkert menar jag inte glaciäråkning. Jag vill helst ha lite större skidsystem att åka vilse i <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f609.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=";)" title="Wink ;)" data-smilie="2"data-shortname=";)" /></p><p></p><p>Mvh</p><p>Oskar</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Ozkariuz, post: 126753, member: 33847"] Hej! Funderar på att dra iväg och åka skidor någon annanstans än i Sverige över jul/nyår iår, vet dock inte vart man ska åka... läste i något annat inlägg att det är Utah som gäller om man vill vara 99% säker på att det är mycket snö! Fast jag vill nån annanstans än Utah tror jag. Antingen Whistler, eller någonstans i Alperna. Så - snötillgång i Whistler över jul/nyår? Annan anledning för att åka/inte åka dit då? Alperna - finns ju rätt många ställen... Nått stort område som brukar vara "snösäkert" såpass tidigt? Med snösäkert menar jag inte glaciäråkning. Jag vill helst ha lite större skidsystem att åka vilse i ;) Mvh Oskar [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Vart ska man åka över jul/nyår?
Tillbaka
Topp