Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Vart ska man härnäst?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="PisteCarver" data-source="post: 1335866" data-attributes="member: 175247"><p>Håller med om att Ischgl har ett bättre lift-/skisystem, det är de högre bergen och kammarna som fysiskt ger de möjligheterna. Men det är inte längre ”my cup of tea”, det är helt onödigt stort och har blivit o-charmigt med alla ”Månbas Alpha” byggnader uppe i bergen. Och för mycket folk.</p><p>Sölden är en annan ort som har gått samma väg och som jag inte heller gillar längre.</p><p></p><p>Köper alltid först när jag är på plats, annars måste man köpa till försäkring om resan av någon anledning inte blir av. Förbetalt är betalt och återbetalas inte.</p><p>Priserna har stigit brutalt de senaste åren, Skistar är inte värst.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="PisteCarver, post: 1335866, member: 175247"] Håller med om att Ischgl har ett bättre lift-/skisystem, det är de högre bergen och kammarna som fysiskt ger de möjligheterna. Men det är inte längre ”my cup of tea”, det är helt onödigt stort och har blivit o-charmigt med alla ”Månbas Alpha” byggnader uppe i bergen. Och för mycket folk. Sölden är en annan ort som har gått samma väg och som jag inte heller gillar längre. Köper alltid först när jag är på plats, annars måste man köpa till försäkring om resan av någon anledning inte blir av. Förbetalt är betalt och återbetalas inte. Priserna har stigit brutalt de senaste åren, Skistar är inte värst. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Vart ska man härnäst?
Tillbaka
Topp