Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Vart ska man härnäst?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="mattiaslun" data-source="post: 1335940" data-attributes="member: 42549"><p>Såklart du ska till min absoluta favvo ort i alperna; Engelberg. Kan kasta in massa fler orter men varför ställa till det för er, bra skidåkning, check, enkel transfer, check, trist samhälle check, men med Kempinski finns det SPA etc om så krävs, vackert så man blir tårögd, check. Dyrt, ja självklart för svenska löner. Kan ni slå ihäll er om ni är oförsiktiga, check. Och här kommer en sista sanning, vill ni åka utanför pisten så är Engelberg oslagbart, Titlis är och förblir ett paradis för offpist åkning, men till skillnad från många andra liknade berg så har du tillgång till lössnö tre fyra fem gånger längre än på de flesta andra berg med samma förutsättningar. Ångrar jag att jag skriver detta, check. men jag har inte semester nog att åka här mer än några få tillfällen per vinter i bästa fall, så snön räcker åt er också.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="mattiaslun, post: 1335940, member: 42549"] Såklart du ska till min absoluta favvo ort i alperna; Engelberg. Kan kasta in massa fler orter men varför ställa till det för er, bra skidåkning, check, enkel transfer, check, trist samhälle check, men med Kempinski finns det SPA etc om så krävs, vackert så man blir tårögd, check. Dyrt, ja självklart för svenska löner. Kan ni slå ihäll er om ni är oförsiktiga, check. Och här kommer en sista sanning, vill ni åka utanför pisten så är Engelberg oslagbart, Titlis är och förblir ett paradis för offpist åkning, men till skillnad från många andra liknade berg så har du tillgång till lössnö tre fyra fem gånger längre än på de flesta andra berg med samma förutsättningar. Ångrar jag att jag skriver detta, check. men jag har inte semester nog att åka här mer än några få tillfällen per vinter i bästa fall, så snön räcker åt er också. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Vart ska man härnäst?
Tillbaka
Topp