Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Vart ska man härnäst?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="kappakomplett" data-source="post: 1335959" data-attributes="member: 118552"><p>Hade nog tur de ggr jag var där, i januari, eftersom det var ordentligt med snö de åren. Kollade med AI om det var dyrare i St Moritz än i (Verbier, Zermatt, Gstaad) för en vecka i januari. </p><p>Det var något dyrare, men mest, enligt AI, eftersom det finns så många riktigt dyra hotell, (fem stora och gamla och dyra Badrutt och Carlton etc). Den räknade tydligen med ett medelvärde för hotellkostnader. De andra kostnaderna som liftkort etc var på samma nivå. </p><p>Kollade även mot Courchevel och Lech, det var dyrare än dessa också så alla fördomar var sanna...!</p><p></p><p>Jungfrau är helt fantastiskt, men kanske med boende i Wengen för bästa access till systemen?</p><p></p><p>Senast var jag i Val d'Annivier med Zinal, Grimentz etc och det är också ett bra tips. Fast kanske Schubertan tycker att det är för små system?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="kappakomplett, post: 1335959, member: 118552"] Hade nog tur de ggr jag var där, i januari, eftersom det var ordentligt med snö de åren. Kollade med AI om det var dyrare i St Moritz än i (Verbier, Zermatt, Gstaad) för en vecka i januari. Det var något dyrare, men mest, enligt AI, eftersom det finns så många riktigt dyra hotell, (fem stora och gamla och dyra Badrutt och Carlton etc). Den räknade tydligen med ett medelvärde för hotellkostnader. De andra kostnaderna som liftkort etc var på samma nivå. Kollade även mot Courchevel och Lech, det var dyrare än dessa också så alla fördomar var sanna...! Jungfrau är helt fantastiskt, men kanske med boende i Wengen för bästa access till systemen? Senast var jag i Val d'Annivier med Zinal, Grimentz etc och det är också ett bra tips. Fast kanske Schubertan tycker att det är för små system? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Vart ska man härnäst?
Tillbaka
Topp