Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Vart ska man i vinter?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Gurran016" data-source="post: 363954" data-attributes="member: 67145"><p>Tog studenten nu i våras och hoppas kunna sässonga nere i alperna nån stans nu i vinter, så har aldrig sässongat förrut. </p><p>Så undrar typ vad ni skulle rekomendera att dra till för ställe, vad det kommer kosta typ, ska väll vara nere i minst 3 månader hoppas jag på i alla fall. Undrar också hur man hittar boende på ett bra sätt.</p><p></p><p>Som det ser ut nu är jag ensam att åka så jag vill gärna hitta några/någon att bo tillsamans med. Åker bräda, allt från park till offpist, åkningen är viktigast men självklart ska man parta när man är där nere. Är 19år kille och kommer från Eskilstuna. Så om någon har en plats ledig i lägenheten eller vill ha någon att åka med får den personen gärna skriva till mig.</p><p></p><p>/Gurra</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Gurran016, post: 363954, member: 67145"] Tog studenten nu i våras och hoppas kunna sässonga nere i alperna nån stans nu i vinter, så har aldrig sässongat förrut. Så undrar typ vad ni skulle rekomendera att dra till för ställe, vad det kommer kosta typ, ska väll vara nere i minst 3 månader hoppas jag på i alla fall. Undrar också hur man hittar boende på ett bra sätt. Som det ser ut nu är jag ensam att åka så jag vill gärna hitta några/någon att bo tillsamans med. Åker bräda, allt från park till offpist, åkningen är viktigast men självklart ska man parta när man är där nere. Är 19år kille och kommer från Eskilstuna. Så om någon har en plats ledig i lägenheten eller vill ha någon att åka med får den personen gärna skriva till mig. /Gurra [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Vart ska man i vinter?
Tillbaka
Topp