Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Vart ska man köpa ny bräda?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Oggie" data-source="post: 246979" data-attributes="member: 70201"><p>Jag har ungerfär samma fråga som den här tråden handlar om.</p><p></p><p>Jag ska åka till livigno 26:e december.</p><p></p><p>Och jag ska köpa en ny snowboard+bindningar. prisklass 6000-8000. Ska jag vänta till jag har kommit ner tilll livigno eller ska jag handla här hemma? Är det bra priser och utbud i livigno. Jag har hört att det är skattefritt där nere, gäller det isåfall på brädor också? Jag har letat runt bland italienska snowboardsidor och dom är inte billiga alls, men livigno är ju som sagt "duty free".</p><p></p><p>Tack för svar</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Oggie, post: 246979, member: 70201"] Jag har ungerfär samma fråga som den här tråden handlar om. Jag ska åka till livigno 26:e december. Och jag ska köpa en ny snowboard+bindningar. prisklass 6000-8000. Ska jag vänta till jag har kommit ner tilll livigno eller ska jag handla här hemma? Är det bra priser och utbud i livigno. Jag har hört att det är skattefritt där nere, gäller det isåfall på brädor också? Jag har letat runt bland italienska snowboardsidor och dom är inte billiga alls, men livigno är ju som sagt "duty free". Tack för svar [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Vart ska man köpa ny bräda?
Tillbaka
Topp