Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Vart ska man köra en säsong?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Crussoe" data-source="post: 537798" data-attributes="member: 80016"><p>Vart har du hört att Bad Gastein ska ha alpernas grymmaste uteliv? Den personen som sa så till dig har INTE varit i BG. Herregud, det finns en skön bar, två ställen för A-S och en KASS nattklubb.</p><p></p><p>Det enda positiva med utelivet är väl att alla är samlade på liten yta, men vidare bra är det inte.</p><p></p><p>Det är en fantastisk by med bra fest, men att påstå att det är den bästa festen vore som att skrika pitten i kyrkan, ha ha.</p><p></p><p>Det stämmer dock det där med skidåkningen, väldigt lite folk i backarna om man håller sig borta från Staubnerkogl!</p><p></p><p>Nu lät jag fruktansvärt negativ, det är inte meningen. Jag ville bara vara ärlig !</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Crussoe, post: 537798, member: 80016"] Vart har du hört att Bad Gastein ska ha alpernas grymmaste uteliv? Den personen som sa så till dig har INTE varit i BG. Herregud, det finns en skön bar, två ställen för A-S och en KASS nattklubb. Det enda positiva med utelivet är väl att alla är samlade på liten yta, men vidare bra är det inte. Det är en fantastisk by med bra fest, men att påstå att det är den bästa festen vore som att skrika pitten i kyrkan, ha ha. Det stämmer dock det där med skidåkningen, väldigt lite folk i backarna om man håller sig borta från Staubnerkogl! Nu lät jag fruktansvärt negativ, det är inte meningen. Jag ville bara vara ärlig ! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Vart ska man köra en säsong?
Tillbaka
Topp