Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Vart ska man köra en säsong?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="victorvictor" data-source="post: 537808" data-attributes="member: 90247"><p>Nu har jag bara spenderat en vecka i BG, så vem vet? Det du säger kanske stämmer. Jag kanske hamnade där just "superduper-veckan"!</p><p>Det enda jag vet är vad jag har hört och vad jag upplevt. Jag kan i alla fall säga att så bra drag har jag inte varit med om i någon annan alpby dag efter dag efter dag. I BG var det verkligen "let's go bananas" varje kväll. Enligt mig är Bad Gastein i klass med både St. Anton och Val Thorens. Alla dom tre orterna har riktigt bra fest! </p><p></p><p>Haeggbloms: Röjig afterski med trubadur, ännu vassare nattetid. Var här säkert hälften av kvällarna i veckan och lika bra varje gång.</p><p>Blockhausl: Grymt bra drag alla 3 kvällarna! Fullpackat med folk. Najs med liveband. </p><p>Silver bullet: Var nog bara där en kväll men det vart sjukt mycket folk och riktigt galet.</p><p>Gatz: 2 av 2 kvällar får 5 av 5 toast! </p><p></p><p>Ja kanske bara hade tur att pricka in en bra vecka, eller till och med tur med att pricka in rätt bar/nattklubb rätt kväll... Hur som helst ligger Bad Gastein högt upp på listan över alporter med bäst uteliv!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="victorvictor, post: 537808, member: 90247"] Nu har jag bara spenderat en vecka i BG, så vem vet? Det du säger kanske stämmer. Jag kanske hamnade där just "superduper-veckan"! Det enda jag vet är vad jag har hört och vad jag upplevt. Jag kan i alla fall säga att så bra drag har jag inte varit med om i någon annan alpby dag efter dag efter dag. I BG var det verkligen "let's go bananas" varje kväll. Enligt mig är Bad Gastein i klass med både St. Anton och Val Thorens. Alla dom tre orterna har riktigt bra fest! Haeggbloms: Röjig afterski med trubadur, ännu vassare nattetid. Var här säkert hälften av kvällarna i veckan och lika bra varje gång. Blockhausl: Grymt bra drag alla 3 kvällarna! Fullpackat med folk. Najs med liveband. Silver bullet: Var nog bara där en kväll men det vart sjukt mycket folk och riktigt galet. Gatz: 2 av 2 kvällar får 5 av 5 toast! Ja kanske bara hade tur att pricka in en bra vecka, eller till och med tur med att pricka in rätt bar/nattklubb rätt kväll... Hur som helst ligger Bad Gastein högt upp på listan över alporter med bäst uteliv! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Vart ska man köra en säsong?
Tillbaka
Topp