Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Vart ska man säsonga
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="AxelMeuller" data-source="post: 1099989" data-attributes="member: 165583"><p>Hej jag och min kompis funderar på att säsonga nästa vinter men vi kan inte riktigt bestämma oss vart vi ska vara. De står mellan alperna och Kanada.</p><p>Vad kan man räkna med att en säsong kostar. Hur svårt är det att få jobb? Hur många svenskar och Skandinaver brukar de vara? Vilken/vilka orter rekommendera ni? Hur funkar det med boende?</p><p>Skulle vara tacksam om ni skriver vad ni vet om de olika länderna och hur skibum vänliga de är. </p><p>Ps det är vår första säsong</p><p>// två skåne pågar</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="AxelMeuller, post: 1099989, member: 165583"] Hej jag och min kompis funderar på att säsonga nästa vinter men vi kan inte riktigt bestämma oss vart vi ska vara. De står mellan alperna och Kanada. Vad kan man räkna med att en säsong kostar. Hur svårt är det att få jobb? Hur många svenskar och Skandinaver brukar de vara? Vilken/vilka orter rekommendera ni? Hur funkar det med boende? Skulle vara tacksam om ni skriver vad ni vet om de olika länderna och hur skibum vänliga de är. Ps det är vår första säsong // två skåne pågar [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Vart ska man säsonga
Tillbaka
Topp