Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Vart ska man ta vägen??
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="mrlarsson" data-source="post: 44403" data-attributes="member: 28866"><p>Hej kom just hem från St Anton efter en konon säsong.</p><p>Parkerna där var väll inte så himla bra med vist fanns dom.</p><p>Men offpist åkningen var helt suverän, lätt att komma åt (fattade tyskarna med <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f641.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":(" title="Frown :(" data-smilie="3"data-shortname=":(" /> )</p><p>Jobb var skit segt i början men efter jul kryllade det av jobb, boende kan vara lite knepigt om man inte gör som vi gjorde och fixade det innan. Annars måste ni hitta jobb med boende och det betyder mycket jobb :/</p><p></p><p>St Anton var grymmt i alla fall.</p><p></p><p>// Daniel</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="mrlarsson, post: 44403, member: 28866"] Hej kom just hem från St Anton efter en konon säsong. Parkerna där var väll inte så himla bra med vist fanns dom. Men offpist åkningen var helt suverän, lätt att komma åt (fattade tyskarna med :( ) Jobb var skit segt i början men efter jul kryllade det av jobb, boende kan vara lite knepigt om man inte gör som vi gjorde och fixade det innan. Annars måste ni hitta jobb med boende och det betyder mycket jobb :/ St Anton var grymmt i alla fall. // Daniel [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Vart ska man ta vägen??
Tillbaka
Topp