Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Vart ska vi åka? (Alperna)
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="delta" data-source="post: 855025" data-attributes="member: 80557"><p>jag kommenterar som om att ni bara skall aka park, övriga aspekter har jag inga synpunkter pa:</p><p>bra parker, och för bade nybörjare och bättre har du ju pa massa ställen, nämner nagra som faller in huvvet just nu:</p><p>CH: laax med lenzerheide, davos och arosa i närheten, de 3 första pa ett säsongskort.</p><p>FR: les arcs, valdisiere/tignes</p><p>AT: zillertal med mayrhofen penken park och hintertux glaciären, i närheten ocksa stubai zoo park, dc kitzbuhel, och kaunertal glaciären. allt pa säsongskort tirol snowcard. (edit: serfaus har bra park ocksa)</p><p>IT: vi skippar lite lätt kategoriskt italien för den lite senaare tidpunkten, men det finns ju fina parker där med som är akbara.</p><p></p><p>alltsa kör pa zillertal och har ni da bil har ni tillgang till mkt varierande akning sa att ni kan köra lite olika under den manaden, har ni inte bil kanske ta nagot enstaka större system.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="delta, post: 855025, member: 80557"] jag kommenterar som om att ni bara skall aka park, övriga aspekter har jag inga synpunkter pa: bra parker, och för bade nybörjare och bättre har du ju pa massa ställen, nämner nagra som faller in huvvet just nu: CH: laax med lenzerheide, davos och arosa i närheten, de 3 första pa ett säsongskort. FR: les arcs, valdisiere/tignes AT: zillertal med mayrhofen penken park och hintertux glaciären, i närheten ocksa stubai zoo park, dc kitzbuhel, och kaunertal glaciären. allt pa säsongskort tirol snowcard. (edit: serfaus har bra park ocksa) IT: vi skippar lite lätt kategoriskt italien för den lite senaare tidpunkten, men det finns ju fina parker där med som är akbara. alltsa kör pa zillertal och har ni da bil har ni tillgang till mkt varierande akning sa att ni kan köra lite olika under den manaden, har ni inte bil kanske ta nagot enstaka större system. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Vart ska vi åka? (Alperna)
Tillbaka
Topp