Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Vart tog Freeride vägen?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Heddious" data-source="post: 1014917" data-attributes="member: 77701"><p>Jag tror att mycket av "snackandet" har flyttat över till Facebook och liknande, vilket jag tycker är aptrist eftersom jag</p><p></p><p>1. redan känner alla jag har addat där</p><p>2. inte alls många i mitt flöde som är intresserade av skidåkning vilket också effektivt dödar snackandet</p><p></p><p>Grejen med FR är (tycker jag) att jag kan prata med/inspireras av folk jag inte nödvändigtvis känner men delar ett stort intresse med. Ju fler som vill prata med mig desto gladare blir jag!</p><p></p><p>Sen tror jag också att eftersom det numera går och göra "proffsiga" filmer med kamerautrustning och redigeringsprogram som de flesta har råd med så blir det väldigt många snygga edits men kanske inte med så mycket humor i. Givetvis är det också trevligt, men ibland önskar jag att folk bara körde med whatever racklig mobil/kompaktkamera de har, klistrade ihop det i Moviemaker och körde. Det blir som en speciell känsla med sånt.</p><p>Eller så är det bara jag som är nostalgisk eftersom det var så jag dokumenterade mina säsonger, haha :D</p><p></p><p>[MEDIA=vimeo]15556130[/MEDIA]</p><p></p><p>Och Darth Vader är det suveränaste jag sett på flera dagar!! :D</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Heddious, post: 1014917, member: 77701"] Jag tror att mycket av "snackandet" har flyttat över till Facebook och liknande, vilket jag tycker är aptrist eftersom jag 1. redan känner alla jag har addat där 2. inte alls många i mitt flöde som är intresserade av skidåkning vilket också effektivt dödar snackandet Grejen med FR är (tycker jag) att jag kan prata med/inspireras av folk jag inte nödvändigtvis känner men delar ett stort intresse med. Ju fler som vill prata med mig desto gladare blir jag! Sen tror jag också att eftersom det numera går och göra "proffsiga" filmer med kamerautrustning och redigeringsprogram som de flesta har råd med så blir det väldigt många snygga edits men kanske inte med så mycket humor i. Givetvis är det också trevligt, men ibland önskar jag att folk bara körde med whatever racklig mobil/kompaktkamera de har, klistrade ihop det i Moviemaker och körde. Det blir som en speciell känsla med sånt. Eller så är det bara jag som är nostalgisk eftersom det var så jag dokumenterade mina säsonger, haha :D [MEDIA=vimeo]15556130[/MEDIA] Och Darth Vader är det suveränaste jag sett på flera dagar!! :D [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Vart tog Freeride vägen?
Tillbaka
Topp