Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Vart tog Salomon XFree vägen?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="THall" data-source="post: 14542"><p>Det finns så mycket bättre..</p><p></p><p>Hela X-free sortimentet har gått på evig afterski. Tiderna ändras och det mesta utvecklas så även Salomons gamla lagg. Idag finns det en serie som heter Verse hos Salomon som motsvarar samma segment av åkare som X-free hade under sina vingar. Varför inte testa en någon annnan av Salomons skidor? Jag tror att din dyrkan för just X-freemodellerna kommer att följa med skidorna på den eviga afterskin. Det finns så mycket roligare skidor här i världen.. Om du har fastnat för X-freemodellerna så gissar jag att du är en medelgod åkare och inte någon som har 200 skiddagar om året. Det finns lite andra skidor i mellansegmentet jag tycker du bör testa innan du ringer runt bland alla sportbutiker efter ett "lete" efter insomnade X-freemodeller. Några tips på bra skidor som inte kommer att ruinera dig:</p><p>HEAD X40, X60, Salomon Verse 7,8 (tycker jag är skit men du kanske gillar dem), Fischer XTR mm</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="THall, post: 14542"] Det finns så mycket bättre.. Hela X-free sortimentet har gått på evig afterski. Tiderna ändras och det mesta utvecklas så även Salomons gamla lagg. Idag finns det en serie som heter Verse hos Salomon som motsvarar samma segment av åkare som X-free hade under sina vingar. Varför inte testa en någon annnan av Salomons skidor? Jag tror att din dyrkan för just X-freemodellerna kommer att följa med skidorna på den eviga afterskin. Det finns så mycket roligare skidor här i världen.. Om du har fastnat för X-freemodellerna så gissar jag att du är en medelgod åkare och inte någon som har 200 skiddagar om året. Det finns lite andra skidor i mellansegmentet jag tycker du bör testa innan du ringer runt bland alla sportbutiker efter ett "lete" efter insomnade X-freemodeller. Några tips på bra skidor som inte kommer att ruinera dig: HEAD X40, X60, Salomon Verse 7,8 (tycker jag är skit men du kanske gillar dem), Fischer XTR mm [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Vart tog Salomon XFree vägen?
Tillbaka
Topp