Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Vart vallar man nyköpt bräda i sthlm. Lite akut
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="SGM" data-source="post: 936171" data-attributes="member: 129714"><p>Jag kör med strykjärn jag med, men problemet är att de håller inte tempen, och en bräda är rätt bra på att kyla ned ett strykjärn, men det lirar om man tar det lite varligt och låter järnet värma upp och tar en sektion i taget (svårt att få rätt värme ned i belaget).</p><p></p><p>Ett gammalt trick är att känna på ovansidan av brädan när man kör, börjar man ana att värmen går igenom är man någorlunda där (bara känna att det börjar ändra temp från rumstemp).</p><p></p><p>Det är absolut inget att fega för, bara en kul kunskap att ha, att kunna sköta om sin egen bräda.</p><p></p><p></p><p>Ett varningens ord, sicklar man av den inomhus, ta rätt på det som du skrapar av ordentligt, blir halt även på vanligt golv om man slarvar.... :lol: Ahem...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="SGM, post: 936171, member: 129714"] Jag kör med strykjärn jag med, men problemet är att de håller inte tempen, och en bräda är rätt bra på att kyla ned ett strykjärn, men det lirar om man tar det lite varligt och låter järnet värma upp och tar en sektion i taget (svårt att få rätt värme ned i belaget). Ett gammalt trick är att känna på ovansidan av brädan när man kör, börjar man ana att värmen går igenom är man någorlunda där (bara känna att det börjar ändra temp från rumstemp). Det är absolut inget att fega för, bara en kul kunskap att ha, att kunna sköta om sin egen bräda. Ett varningens ord, sicklar man av den inomhus, ta rätt på det som du skrapar av ordentligt, blir halt även på vanligt golv om man slarvar.... :lol: Ahem... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Vart vallar man nyköpt bräda i sthlm. Lite akut
Tillbaka
Topp