Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
väsjöbacken i sthlm?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Hampe_ee" data-source="post: 255883" data-attributes="member: 58496"><p>ingen aning nr dom öppnar dom brukar juh öppna runt nyår men </p><p>jag tror vintern vänder snart! non vecka till och det kan vända på några dygn ge inte upp hoppet än desutom har dom juh kört med kanonerna lite elelr iallfall försökt </p><p>så jag tror att dom kommer öppna för elelr senare dom borde juh kunna öppna snart för kungsberget har juh öppnqat och det ligger juh inte så jätte jätte längt härifrån men iallafall så kör dom nog igång snart ska ni se. bara att vänta lite =)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Hampe_ee, post: 255883, member: 58496"] ingen aning nr dom öppnar dom brukar juh öppna runt nyår men jag tror vintern vänder snart! non vecka till och det kan vända på några dygn ge inte upp hoppet än desutom har dom juh kört med kanonerna lite elelr iallfall försökt så jag tror att dom kommer öppna för elelr senare dom borde juh kunna öppna snart för kungsberget har juh öppnqat och det ligger juh inte så jätte jätte längt härifrån men iallafall så kör dom nog igång snart ska ni se. bara att vänta lite =) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
väsjöbacken i sthlm?
Tillbaka
Topp