väsjöbacken öppnar!

Hampe_ee

Ny medlem
väsjöbacken öppnar!
Då var det dags , nu på lördag så öppnar väsjöbacken :)!
vill meddela att jag är riktigt glad :D
non som vet om dom har fått upp nått hopp eller håller på att bygga ett?

Senast ändrad:
väsjöbacken öppnar!
Hammarby öppnar ju på fredag o dom har scandinavianshapers rails o boxar dom e jättesköna (har smygtestat lite) så man dra ju lätt dit istället.

väsjöbacken öppnar!
riktigt nice är det...
Jag var också i hammarbybacken för några dar sedan och de kommer enligt mig ha de grymmaste railsen i stan.
Det ser inte ut som väsjö satt upp några rails eller hopp än, kollade på deras webcam. Däremot kan det hända mkt på några dar!

väsjöbacken öppnar!
yes! äntligen! nu är det verkligen vinter!!!! dock kanske man inte ska åka dit på öppningsdan om man inte vill stå i en 200m lång liftkö men vinterkänslan är komplett!

väsjöbacken öppnar!
duktiga ni är som kommer off-topic så lätt. från sthlms-backen väsjö, till skånes vallåsen. bra grabbar.

väsjöbacken öppnar!
Gaass sa:
riktigt nice är det...
Jag var också i hammarbybacken för några dar sedan och de kommer enligt mig ha de grymmaste railsen i stan.
Det ser inte ut som väsjö satt upp några rails eller hopp än, kollade på deras webcam. Däremot kan det hända mkt på några dar!
Ofta du ser det när webcamen är riktad mot mittenbacken!

väsjöbacken öppnar!
Är det någon som har en bild eller film på väsjöbackens hopp så man vet om det är någon ide att ens åka dit?

väsjöbacken öppnar!
kom just hem från väsjö, dom har ungefär fem räcken och ett hopp. dock för stort för en liten nybörjare som jag.

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp