Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
dom har nog inte lyckats få fram nån superpark direkt om dom inte köttat snökanonerna ^^ hoppas vädret håller i sej så man kan dra dit i helgen :P weeeeeeeiizteff sa:Vad har Vallåsen i Skåne att erbjuda, någon park uppe?
hur många av backarna/liftarna va öppna? hade om fått upp nån liten park?Nejv sa:Jag var på vallåsen idag, det var skoj som fan.![]()
vi är ju bara glada över att vi äntligen fått snö o har nån stanns att åka i närheten :PHuggybear sa:duktiga ni är som kommer off-topic så lätt. från sthlms-backen väsjö, till skånes vallåsen. bra grabbar.
Ofta du ser det när webcamen är riktad mot mittenbacken!Gaass sa:riktigt nice är det...
Jag var också i hammarbybacken för några dar sedan och de kommer enligt mig ha de grymmaste railsen i stan.
Det ser inte ut som väsjö satt upp några rails eller hopp än, kollade på deras webcam. Däremot kan det hända mkt på några dar!
Okej hur stort va hoppet ungefär?face-plant sa:kom just hem från väsjö, dom har ungefär fem räcken och ett hopp. dock för stort för en liten nybörjare som jag.
Nä nu tror jag du skojar... eller?M-Axelsson sa:fett chill var hoppet. man kunde lugnt dra 9, cork 7, misty 7 och annat..