Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Väska för bräda och skidor
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="aelgen" data-source="post: 512668" data-attributes="member: 91621"><p>Tjenare</p><p></p><p>Börjar bli dags att investera i en skid/bräd väska. Reser inte så mycket eftersom jag alltid åker på samma ställe där vi har lägenhet och grejerna finns således alltid där. Dock börjar det bli dags att ändra på detta lite. Desutom började jag åka skidor igen i år för första gången på 4 år och har tänkt satsa på det. Därför behöver jag nu en rätt fet väska där jag kan förvara skidor och bräda i, gärna även pjäxor.</p><p></p><p>Finns det någon sådan modell i sverige? Har kollat runt lite på olika webshoppar men ännu inte funnit något.</p><p></p><p>Priset spelar ingen större roll.</p><p></p><p>Tack!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="aelgen, post: 512668, member: 91621"] Tjenare Börjar bli dags att investera i en skid/bräd väska. Reser inte så mycket eftersom jag alltid åker på samma ställe där vi har lägenhet och grejerna finns således alltid där. Dock börjar det bli dags att ändra på detta lite. Desutom började jag åka skidor igen i år för första gången på 4 år och har tänkt satsa på det. Därför behöver jag nu en rätt fet väska där jag kan förvara skidor och bräda i, gärna även pjäxor. Finns det någon sådan modell i sverige? Har kollat runt lite på olika webshoppar men ännu inte funnit något. Priset spelar ingen större roll. Tack! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Väska för bräda och skidor
Tillbaka
Topp