Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Film/Foto
Filmkunskap
Väska
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="the_Magnus" data-source="post: 9159" data-attributes="member: 13656"><p>Jag har precis köpt en Dakine Reload genom fotosidan.se <a href="http://www.fotosidan.se/" target="_blank">http://www.fotosidan.se/</a> . De har fixat till en deal med Szamer sport ( Dakines agent i Sverige ), så man får den lite billigare ( 1650 pistoleras istället för 2300 ). Det är sjyssta grejjer det, lite stor kanske ( 45 L lite drygt ), fast å andra sidan får man ner mer i en större väska. Det finns mer info om väskan här <a href="http://www.fotosidan.se/doc.htm/1506/" target="_blank">http://www.fotosidan.se/doc.htm/1506/</a> och här <a href="http://www.dakine.com/frontend/catalog.asp?session=3341096065638&se=8&ca=1&sca=Transfer%20Series&i=8150-800-21" target="_blank">http://www.dakine.com/frontend/catalog.asp?session=3341096065638&se=8&ca=1&sca=Transfer Series&i=8150-800-21</a></p><p></p><p>Det snöar i STHLM.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="the_Magnus, post: 9159, member: 13656"] Jag har precis köpt en Dakine Reload genom fotosidan.se [URL]http://www.fotosidan.se/[/URL] . De har fixat till en deal med Szamer sport ( Dakines agent i Sverige ), så man får den lite billigare ( 1650 pistoleras istället för 2300 ). Det är sjyssta grejjer det, lite stor kanske ( 45 L lite drygt ), fast å andra sidan får man ner mer i en större väska. Det finns mer info om väskan här [URL]http://www.fotosidan.se/doc.htm/1506/[/URL] och här [URL]http://www.dakine.com/frontend/catalog.asp?session=3341096065638&se=8&ca=1&sca=Transfer%20Series&i=8150-800-21[/URL] Det snöar i STHLM. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Film/Foto
Filmkunskap
Väska
Tillbaka
Topp