Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Västerås Rail Jam 29/1 - 2011
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="MedlemJapaner" data-source="post: 850128" data-attributes="member: 46389"><p>Okej, detta låter kul. Bra info, men jag har några frågor här bara. Det var lite som var oklart.</p><p></p><p>1. När börjar morgonen/När slutar kvällen?</p><p></p><p>2. Om man inte vill skotta snö, bör man komma till förmiddagen då kanske?</p><p></p><p>3. Vad är det för flat-down? Och vad är det för box? Eller är det så att det är en flat-down box?</p><p></p><p>4. Kan man ta med sig en kompis?</p><p></p><p>5. Krävs det hjälm om man bara ska kolla på?</p><p></p><p>6. Behöver man ha hjälm även om man inte ska komma?</p><p></p><p>7. Om man bara vill se redbull bilen, när kommer den? På morgonen eller kvällen? Eller kanske när solen står i zenit?</p><p></p><p>8. Får man åka utan hjälm?</p><p></p><p>9. Vems risk åker man på om man har hjälm?</p><p></p><p>10. Kommer det vara farligt att åka?</p><p></p><p>11. Är det bara för skateboard, eller kan jag ta med mina inlines också? Jag hoppas inte det kommer vara några kickbike åkare i alla fall.</p><p></p><p>12. Är det säkert att jag inte behöver anmäla mig om jag inte ska komma?</p><p></p><p>Så, det var nog allt tror jag. Jag har säkert glömt något, men jag hör av mig isåfall.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="MedlemJapaner, post: 850128, member: 46389"] Okej, detta låter kul. Bra info, men jag har några frågor här bara. Det var lite som var oklart. 1. När börjar morgonen/När slutar kvällen? 2. Om man inte vill skotta snö, bör man komma till förmiddagen då kanske? 3. Vad är det för flat-down? Och vad är det för box? Eller är det så att det är en flat-down box? 4. Kan man ta med sig en kompis? 5. Krävs det hjälm om man bara ska kolla på? 6. Behöver man ha hjälm även om man inte ska komma? 7. Om man bara vill se redbull bilen, när kommer den? På morgonen eller kvällen? Eller kanske när solen står i zenit? 8. Får man åka utan hjälm? 9. Vems risk åker man på om man har hjälm? 10. Kommer det vara farligt att åka? 11. Är det bara för skateboard, eller kan jag ta med mina inlines också? Jag hoppas inte det kommer vara några kickbike åkare i alla fall. 12. Är det säkert att jag inte behöver anmäla mig om jag inte ska komma? Så, det var nog allt tror jag. Jag har säkert glömt något, men jag hör av mig isåfall. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Västerås Rail Jam 29/1 - 2011
Tillbaka
Topp