Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Vätskesystem NÅGON?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Helldude" data-source="post: 854793" data-attributes="member: 91830"><p>Camelbak är väl i princip ledande i branschen. Har du ett sånt blir du nog inte besviken, när man är ute på vintern är det dock en bra ide att köpa ett med isolerad slang, den fryser lätt annars.</p><p>Jag skulle satsa på 2l, det går alltid att fylla mindre.</p><p>Camelbak finns hos butiker med friluftstema tex addnature, dom brukar även finnas på butiker för militär/polis tex Terräng i sthlm/gbg/malmö</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Helldude, post: 854793, member: 91830"] Camelbak är väl i princip ledande i branschen. Har du ett sånt blir du nog inte besviken, när man är ute på vintern är det dock en bra ide att köpa ett med isolerad slang, den fryser lätt annars. Jag skulle satsa på 2l, det går alltid att fylla mindre. Camelbak finns hos butiker med friluftstema tex addnature, dom brukar även finnas på butiker för militär/polis tex Terräng i sthlm/gbg/malmö [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Vätskesystem NÅGON?
Tillbaka
Topp