Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Vätskesystem NÅGON?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Blide" data-source="post: 854832" data-attributes="member: 35991"><p>Någon som har koll på nyttan av att dricka vatten under tiden man tex turar? Klarar kroppen av att ta upp vatten i mindre mängder över lång tid eller är det att fylla på ordentligt innan och efter (vid lunch då kanske?) som ger bäst effekt?</p><p></p><p>På ämnet Camelbacks (System var ju ett stor ord för vattenpåse med slang ;-) är jag också kluven, har haft en med isoleringsslang. Den funkade två säsonger och frös inte sålänge jag tryckte tillbaka vattnet ur slangen. Men vet inte om jag skall skaffa någon ny, är inte skoj när de går sönder och PET-flaskor funkar rätt bra. </p><p>Dessutom får man god dricka med på köpet vid första användningen ;-)</p><p></p><p>Bara jag som blir lite glad av att någon gång mellan varven inte gå på marknadsföringen av alla "nödvändiga" prylar och helt enkelt skippa dem?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Blide, post: 854832, member: 35991"] Någon som har koll på nyttan av att dricka vatten under tiden man tex turar? Klarar kroppen av att ta upp vatten i mindre mängder över lång tid eller är det att fylla på ordentligt innan och efter (vid lunch då kanske?) som ger bäst effekt? På ämnet Camelbacks (System var ju ett stor ord för vattenpåse med slang ;-) är jag också kluven, har haft en med isoleringsslang. Den funkade två säsonger och frös inte sålänge jag tryckte tillbaka vattnet ur slangen. Men vet inte om jag skall skaffa någon ny, är inte skoj när de går sönder och PET-flaskor funkar rätt bra. Dessutom får man god dricka med på köpet vid första användningen ;-) Bara jag som blir lite glad av att någon gång mellan varven inte gå på marknadsföringen av alla "nödvändiga" prylar och helt enkelt skippa dem? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Vätskesystem NÅGON?
Tillbaka
Topp