Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Vätskesystem till Haglöfs Skrå 26
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="sackelman" data-source="post: 1056903" data-attributes="member: 132804"><p>Har en Skrå 26 med just det vätskesystemet, det fungerar, dock blir slangen lite kortaste laget för att dra "rätt väg" i ryggsäcken, men drar man ut den i överkant på facket fungerar det utmärkt..</p><p></p><p>Det är dessutom lite meckigt att hänga upp den, då kroken i ryggsäcken är för tjock för att kroka ihop med fästet på vätskesystemet.</p><p></p><p>Kroken: <a href="http://cdn-media.sportamore.se/uploads/products/7318840559118_sportamore_021_jpg_439x356_crop-smart_upscale_q85.jpg" target="_blank">http://cdn-media.sportamore.se/uploads/products/7318840559118_sportamore_021_jpg_439x356_crop-smart_upscale_q85.jpg</a></p><p>Vätskesystemet: <a href="http://www.leisurelakesbikes.com/content/images/thumbs/0005684_camelbak_antidote_reservoir_with_quick_link_system.jpeg" target="_blank">http://www.leisurelakesbikes.com/content/images/thumbs/0005684_camelbak_antidote_reservoir_with_quick_link_system.jpeg</a></p><p></p><p>Men, jag löste det med ett buntband i en ögla, så krokar man ihop det så istället.</p><p></p><p>2liter får plats alldeles utmärkt iaf.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="sackelman, post: 1056903, member: 132804"] Har en Skrå 26 med just det vätskesystemet, det fungerar, dock blir slangen lite kortaste laget för att dra "rätt väg" i ryggsäcken, men drar man ut den i överkant på facket fungerar det utmärkt.. Det är dessutom lite meckigt att hänga upp den, då kroken i ryggsäcken är för tjock för att kroka ihop med fästet på vätskesystemet. Kroken: [URL]http://cdn-media.sportamore.se/uploads/products/7318840559118_sportamore_021_jpg_439x356_crop-smart_upscale_q85.jpg[/URL] Vätskesystemet: [URL]http://www.leisurelakesbikes.com/content/images/thumbs/0005684_camelbak_antidote_reservoir_with_quick_link_system.jpeg[/URL] Men, jag löste det med ett buntband i en ögla, så krokar man ihop det så istället. 2liter får plats alldeles utmärkt iaf. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Vätskesystem till Haglöfs Skrå 26
Tillbaka
Topp