Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Åkning
Åkteknik
Vattenskidor för att ta sig genom sommaren?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Wangler" data-source="post: 1203609" data-attributes="member: 65352"><p>Jag skulle rekommendera wakeboard. </p><p>Jag har åker både vattenskidor och wakeboard och jag åker både efter båt och i kabelpark. </p><p>Jag åker relativt mycket. Jag åker väl ca 25-30 dagar per säsong och med dagar menar jag ca 2 till 4 timmar per gång.</p><p></p><p>Vattenskidor är roligt och det går relativt fort.</p><p></p><p>Men jag rekommenderar wakeboard. </p><p>Du kan göra så mycket mer bakom båten med en wakeboard. Och utvecklingskurvan upplever jag som snabbare. </p><p></p><p>Hoppa leka och träna på mycket mer än efter vattenskidor.</p><p>Det finns en 3 riktigt bra hemsidor om du vill köpa skidor eller bräda och annan utrustning </p><p>720sport.se</p><p>Froggy.se</p><p>Nocomply.se </p><p></p><p>Här av dig om du vill veta mer.</p><p></p><p>Båten är också intressant.</p><p>Det är stor skillnad på båt och båt om man ska åka skidor å wakeboard </p><p>Ja det går å åka efter nästan vad som </p><p>Men det sliter rätt hårt på båt och motor om man är lite fel ute och inte tänker på vissa saker.</p><p></p><p>Mvh</p><p></p><p>Joakim</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Wangler, post: 1203609, member: 65352"] Jag skulle rekommendera wakeboard. Jag har åker både vattenskidor och wakeboard och jag åker både efter båt och i kabelpark. Jag åker relativt mycket. Jag åker väl ca 25-30 dagar per säsong och med dagar menar jag ca 2 till 4 timmar per gång. Vattenskidor är roligt och det går relativt fort. Men jag rekommenderar wakeboard. Du kan göra så mycket mer bakom båten med en wakeboard. Och utvecklingskurvan upplever jag som snabbare. Hoppa leka och träna på mycket mer än efter vattenskidor. Det finns en 3 riktigt bra hemsidor om du vill köpa skidor eller bräda och annan utrustning 720sport.se Froggy.se Nocomply.se Här av dig om du vill veta mer. Båten är också intressant. Det är stor skillnad på båt och båt om man ska åka skidor å wakeboard Ja det går å åka efter nästan vad som Men det sliter rätt hårt på båt och motor om man är lite fel ute och inte tänker på vissa saker. Mvh Joakim [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Åkning
Åkteknik
Vattenskidor för att ta sig genom sommaren?
Tillbaka
Topp