Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Sommar
Vattensport
Vattenskidor
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="v-larsson" data-source="post: 180132" data-attributes="member: 52127"><p>mitt bästa minne var nog första gången jag klarade av att sparka av mej ena skidan och åka på en. det var ganska roligt för första gången jag testadehittade jag inte den extrabindningen som sitter bak. så jag åkte skitlänge på ett ben :P sen typ 4:e gången jag skulle åka på en och då hade jag åkt en stund så råkade jag dra ut bakre foten så jag åkte på en i ca 15 sekunder sen fick jag tillbaka den igen. låter kanske inte så grymmt men det såg jävligt coolt ut.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="v-larsson, post: 180132, member: 52127"] mitt bästa minne var nog första gången jag klarade av att sparka av mej ena skidan och åka på en. det var ganska roligt för första gången jag testadehittade jag inte den extrabindningen som sitter bak. så jag åkte skitlänge på ett ben :P sen typ 4:e gången jag skulle åka på en och då hade jag åkt en stund så råkade jag dra ut bakre foten så jag åkte på en i ca 15 sekunder sen fick jag tillbaka den igen. låter kanske inte så grymmt men det såg jävligt coolt ut. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Sommar
Vattensport
Vattenskidor
Tillbaka
Topp