Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Sommar
Vattensport
Vattenskidor
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Carbonworx" data-source="post: 35221" data-attributes="member: 56024"><p>ÅKa baklänges är vell ingen konst...kom och snacka om härligt när ni kan hoppa 50 meter i ett vattenskid hopp eller göra 7 olika volter eller kanske åka igenom en slalom bara på en skida i 58 km/h då kan man snacka om adrenalin kickar...okey allihopa ta inte det där på fel sätt...jag går nämligen på Vattenskidgymnasium och är med i svenska landslaget i vattenskidor men jag tycker att det kuyl att det är så pass många som åker vattenskidor iaf. om ni vill åka efter en riktig vattenskid båt som har 330 hästkrafter och går i 80 km/h så är det bara att höra av er så fixar jag det=)</p><p></p><p>men ha den bra fortsättning på vintern så ses vi kanske till sommarn</p><p></p><p>//Nicklas Korsár</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Carbonworx, post: 35221, member: 56024"] ÅKa baklänges är vell ingen konst...kom och snacka om härligt när ni kan hoppa 50 meter i ett vattenskid hopp eller göra 7 olika volter eller kanske åka igenom en slalom bara på en skida i 58 km/h då kan man snacka om adrenalin kickar...okey allihopa ta inte det där på fel sätt...jag går nämligen på Vattenskidgymnasium och är med i svenska landslaget i vattenskidor men jag tycker att det kuyl att det är så pass många som åker vattenskidor iaf. om ni vill åka efter en riktig vattenskid båt som har 330 hästkrafter och går i 80 km/h så är det bara att höra av er så fixar jag det=) men ha den bra fortsättning på vintern så ses vi kanske till sommarn //Nicklas Korsár [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Sommar
Vattensport
Vattenskidor
Tillbaka
Topp