Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Växthuseffekten
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="deza" data-source="post: 60556" data-attributes="member: 35067"><p>milda vintrar kommer då och då sen om det beror på växthuseffecten eller hur solen har bettet sig senaste åren vet ju ingen.. säkert</p><p></p><p>senaste 4 vintrana har ju vart ok men de va ju en vinter för en massa år sen som var kass jag tror inte de har ett dugg med växthureffekten att göra om romme öppnar 1 månad senare i år än året innan.....</p><p></p><p>finns ju dom som säger att om de blir varmare smälter ju fler isberg och dessa isberg i atlanten kommer att av styra golfströmen och dettta innebär att vi får det jävligt kallare här </p><p></p><p>Men att glaciärer smälter i alperna är ju ett faktum och att om ett antal år är dom borta helt om det är en natulig utvekling eller människan har jag hört båda delarna om så de är nog en kombination ...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="deza, post: 60556, member: 35067"] milda vintrar kommer då och då sen om det beror på växthuseffecten eller hur solen har bettet sig senaste åren vet ju ingen.. säkert senaste 4 vintrana har ju vart ok men de va ju en vinter för en massa år sen som var kass jag tror inte de har ett dugg med växthureffekten att göra om romme öppnar 1 månad senare i år än året innan..... finns ju dom som säger att om de blir varmare smälter ju fler isberg och dessa isberg i atlanten kommer att av styra golfströmen och dettta innebär att vi får det jävligt kallare här Men att glaciärer smälter i alperna är ju ett faktum och att om ett antal år är dom borta helt om det är en natulig utvekling eller människan har jag hört båda delarna om så de är nog en kombination ... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Växthuseffekten
Tillbaka
Topp