Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Växthuseffekten
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Lars_Ilis" data-source="post: 60566" data-attributes="member: 13634"><p>JAG RIKTAR MIG NU TILL ALLA IDIOTER SOM ANSER ATT DET INTE VÄXTHUSEFFEKTEN SOM PÅVERKAR KLIMATET. Jag ska fatta mig kort. Varför så många här kommer med resonemang att det inte är människans egoistiska och girighetsutövande som bidrar till växthuseffekten då utsläpp av kolväten är orsaken, är därför att de helt enkelt inte vill få dåligt samvete. </p><p>De hårda forskningarna som skett inom detta område pekar alla åt ett håll, att utsläppen av förbrända kolväten leder till ett allt högre klimat då växthusgaserna fungerar som en skärm kring jordklotet. Man kan då jämföra det med då det är molnigt, ni lär väl själva märkt att det är varmare då det är molnigt på vintern än när det är klar himmel?</p><p>Det har visat sig att forskare som anser att det är en naturlig process är mutade eller anställda av oljebolag.</p><p></p><p></p><p>Inse fakta. MÄNNISKAN HAR BLIVIT FÖR BRA FÖR DEN HÄR VÄRLDEN, VI GRÄVER VÅR EGEN GRAV. Jag tvivlar inte på att jorden kommer på sätt och vis gå under om sisådär 50 år. Utan tvekan. Hela samhället är uppblåst där allt anrikats, hur skulle vi klara oss om vi gick tillbaks till stenåldermänniskornas nivå? Människans överlägsenhet har visat sina konsekvenser.</p><p></p><p>Tack för mig.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Lars_Ilis, post: 60566, member: 13634"] JAG RIKTAR MIG NU TILL ALLA IDIOTER SOM ANSER ATT DET INTE VÄXTHUSEFFEKTEN SOM PÅVERKAR KLIMATET. Jag ska fatta mig kort. Varför så många här kommer med resonemang att det inte är människans egoistiska och girighetsutövande som bidrar till växthuseffekten då utsläpp av kolväten är orsaken, är därför att de helt enkelt inte vill få dåligt samvete. De hårda forskningarna som skett inom detta område pekar alla åt ett håll, att utsläppen av förbrända kolväten leder till ett allt högre klimat då växthusgaserna fungerar som en skärm kring jordklotet. Man kan då jämföra det med då det är molnigt, ni lär väl själva märkt att det är varmare då det är molnigt på vintern än när det är klar himmel? Det har visat sig att forskare som anser att det är en naturlig process är mutade eller anställda av oljebolag. Inse fakta. MÄNNISKAN HAR BLIVIT FÖR BRA FÖR DEN HÄR VÄRLDEN, VI GRÄVER VÅR EGEN GRAV. Jag tvivlar inte på att jorden kommer på sätt och vis gå under om sisådär 50 år. Utan tvekan. Hela samhället är uppblåst där allt anrikats, hur skulle vi klara oss om vi gick tillbaks till stenåldermänniskornas nivå? Människans överlägsenhet har visat sina konsekvenser. Tack för mig. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Växthuseffekten
Tillbaka
Topp