Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Växthuseffekten
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Grohl" data-source="post: 60583" data-attributes="member: 34529"><p>Precis Som Svansen säger så är vi på väg in i en ny istid. Såg på Vetenskapens Värld där de berättade att under tiden jorden har funnits så har temperaturen pendlat väldigt mycket och att vi nu enligt vissa forskare är på väg mot en ny istid(några tusen år till dock)</p><p></p><p>Precis som många andra här så tror jag att växthuseffekten har en viss effekt på klimatet på jorden men jag tror också att större delen av klimatförändringen är av naturligt slag så att skylla allt på växthuseffekten vore fel(enligt mig).</p><p></p><p>Att sen USA och Ryssland väljer att inte skriva på Kyoto-avtalet är dåligt. De vet väl om de skulle göra det så skulle de förlora stora summor pengar, pengar som används till att bygga upp militär och dyligt(som magnus76 säger) vilket i sin tur hade haft betydande inverkan på ländernas makt(enligt mig). Är,precis som Magnus76, ett stort fan av konspirationsteorier, kan inte få nog av det.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Grohl, post: 60583, member: 34529"] Precis Som Svansen säger så är vi på väg in i en ny istid. Såg på Vetenskapens Värld där de berättade att under tiden jorden har funnits så har temperaturen pendlat väldigt mycket och att vi nu enligt vissa forskare är på väg mot en ny istid(några tusen år till dock) Precis som många andra här så tror jag att växthuseffekten har en viss effekt på klimatet på jorden men jag tror också att större delen av klimatförändringen är av naturligt slag så att skylla allt på växthuseffekten vore fel(enligt mig). Att sen USA och Ryssland väljer att inte skriva på Kyoto-avtalet är dåligt. De vet väl om de skulle göra det så skulle de förlora stora summor pengar, pengar som används till att bygga upp militär och dyligt(som magnus76 säger) vilket i sin tur hade haft betydande inverkan på ländernas makt(enligt mig). Är,precis som Magnus76, ett stort fan av konspirationsteorier, kan inte få nog av det. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Växthuseffekten
Tillbaka
Topp