Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
OT-forumet
Växthuseffekten
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="dennis123456" data-source="post: 444944" data-attributes="member: 85250"><p>Hej! Nu kommer jag antagligen bara bli utskrattad/idiotförklarad men det skiter jag i.</p><p></p><p>Vintern 07/08 var sjukt mycket kortare än 06/07 och det beror ju då bara på en enda liten detalj - Växthuseffekten! Alla vet väl redan vad det handlar om så jag ska inte förklara.. </p><p>Tycker att det är onödigt att förstöra världen på det sättet som den görs nu, våra barn och barnbarn kommer inte ha nånting att åka på alls.. </p><p></p><p>Har märkt att i skolan så skiter dom flesta i att försöka hålla det rent på det minsta sätt. Och nu kommer jag till saken: Skulle det inte vara trevligt om ALLA Freeridemedlemmar försökte sköta det här snyggt? försöker itne säga att man ska bli en trädkramare, men att bara göra småsaker. Till exempel:</p><p></p><p>* Inte kasta skräp direkt på marken.</p><p>* Inte åka bil när man bara behöver gå 2-3 km.</p><p>* Stänga av TV/Dator när man lämnar rummet.</p><p>* Inte ha laddaren i strömuttaget förutom när man laddar (mobil,mp3 etc...)</p><p>* Inte ha på lampor 24/7</p><p>* Panta/Återvinn.</p><p></p><p>Tack och hej.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="dennis123456, post: 444944, member: 85250"] Hej! Nu kommer jag antagligen bara bli utskrattad/idiotförklarad men det skiter jag i. Vintern 07/08 var sjukt mycket kortare än 06/07 och det beror ju då bara på en enda liten detalj - Växthuseffekten! Alla vet väl redan vad det handlar om så jag ska inte förklara.. Tycker att det är onödigt att förstöra världen på det sättet som den görs nu, våra barn och barnbarn kommer inte ha nånting att åka på alls.. Har märkt att i skolan så skiter dom flesta i att försöka hålla det rent på det minsta sätt. Och nu kommer jag till saken: Skulle det inte vara trevligt om ALLA Freeridemedlemmar försökte sköta det här snyggt? försöker itne säga att man ska bli en trädkramare, men att bara göra småsaker. Till exempel: * Inte kasta skräp direkt på marken. * Inte åka bil när man bara behöver gå 2-3 km. * Stänga av TV/Dator när man lämnar rummet. * Inte ha laddaren i strömuttaget förutom när man laddar (mobil,mp3 etc...) * Inte ha på lampor 24/7 * Panta/Återvinn. Tack och hej. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
OT-forumet
Växthuseffekten
Tillbaka
Topp