Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Vecka/Helg i Norge Tips!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="SaintX" data-source="post: 1267120" data-attributes="member: 170084"><p>Hahaha....Man börjar bli luttrad. Vi har betat av det mesta här uppe och även nedåt. Levi/Yläs är absolut aktuella och Gränsen/Björkliden är redan given. En viktig info som jag missade är att vi varje år åker med bekanta som bor söderut. Vi försöker hitta orter som är mitt emellan. Stöten har varit på tapeten men när man ändå kör så långt kan Norge vara ett alternativ. Märker en röd tråd. Oppdal och Hemsedal ska kollas upp närmare.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="SaintX, post: 1267120, member: 170084"] Hahaha....Man börjar bli luttrad. Vi har betat av det mesta här uppe och även nedåt. Levi/Yläs är absolut aktuella och Gränsen/Björkliden är redan given. En viktig info som jag missade är att vi varje år åker med bekanta som bor söderut. Vi försöker hitta orter som är mitt emellan. Stöten har varit på tapeten men när man ändå kör så långt kan Norge vara ett alternativ. Märker en röd tråd. Oppdal och Hemsedal ska kollas upp närmare. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Vecka/Helg i Norge Tips!
Tillbaka
Topp