Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Velig
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Hjelmis" data-source="post: 109655" data-attributes="member: 49791"><p>Hej alla skidälskare!</p><p></p><p>Finns det någon där ute som kan ge mig råd. </p><p>Efter en vecka i Åre i januari känner jag nu att suget</p><p>börjar komma tillbaka igen och jag bara måste få</p><p>lite skiddagar till i benen. </p><p></p><p>Nu är frågan vart man ska åka. Jag har två</p><p>alternativ. Eftersom jag inte har någon att åka med</p><p>just nu så funderar jag på att försöka hitta en plats</p><p>med UCPA till Frankrike. Har dock hört att snötillgången inte</p><p>är den bästa och det är ju trots allt ganska mycket pengar. </p><p>Jag har redan varit i Val dÍsere och var supernöjd med den</p><p>resan men nu vill man testa något annat. Les Deux Alpes o</p><p>Serre Chevalier ska dock inte vara någon höjdare i år. </p><p></p><p></p><p>Det andra alternativet är att ligga lite lågt ett tag och </p><p>istället försöka komma iväg till Riksgränsen i april/maj. Dags</p><p>att testa det snart o snötillgången verkar vara bra i år. </p><p></p><p>SÅ vad ska man göra? Ta Frankrike i år eller vänta med det tills</p><p>nästa år och hoppas på bättre snötillgång. </p><p></p><p>ps. Är det någon soom behöver resesällskap så vet ni vart ni ska</p><p>höra av er. ds</p><p></p><p>/Anders</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Hjelmis, post: 109655, member: 49791"] Hej alla skidälskare! Finns det någon där ute som kan ge mig råd. Efter en vecka i Åre i januari känner jag nu att suget börjar komma tillbaka igen och jag bara måste få lite skiddagar till i benen. Nu är frågan vart man ska åka. Jag har två alternativ. Eftersom jag inte har någon att åka med just nu så funderar jag på att försöka hitta en plats med UCPA till Frankrike. Har dock hört att snötillgången inte är den bästa och det är ju trots allt ganska mycket pengar. Jag har redan varit i Val dÍsere och var supernöjd med den resan men nu vill man testa något annat. Les Deux Alpes o Serre Chevalier ska dock inte vara någon höjdare i år. Det andra alternativet är att ligga lite lågt ett tag och istället försöka komma iväg till Riksgränsen i april/maj. Dags att testa det snart o snötillgången verkar vara bra i år. SÅ vad ska man göra? Ta Frankrike i år eller vänta med det tills nästa år och hoppas på bättre snötillgång. ps. Är det någon soom behöver resesällskap så vet ni vart ni ska höra av er. ds /Anders [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Velig
Tillbaka
Topp