Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Vem är DU?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Mes" data-source="post: 18191" data-attributes="member: 14483"><p>Vem jag är! Har du inte räknat ut de junior!</p><p></p><p>Jag är grabben du avundas och vill vara, liraren som din morsa i smyg slänger lystna blickar efter och den jävel som snor parkeringsplatsen för din farsa. </p><p></p><p>Jag är killen som trimmade moppar, drack snodda bäss och fick klämma flickorna på tuttarna då de välstrukna gossarna stod bredvid och pillade på sina finnar.</p><p></p><p>Jag är han som alltid landar på fötterna, oavsett om det är på berget eller på brottarmattat. </p><p></p><p>Jag är killen med guldbyxorna och liraren som, när det kommer till livets goda, vet hur man skall skära guld med täljkniv.</p><p></p><p>Jag är den där som alltid är först upp och ner på berget, killen som knäcker dig under alla förhållanden och som ger dig minnen för livet i baren. </p><p></p><p>Jag är kvinnornas gunstling och de äkta männens förbannelse!, liraren som gör så att det rasslar i äggstockarna och får småtjejerna att bli kissnödiga.</p><p></p><p>Jag är vad du inte kan uppnå! Och nu när vi har avklarat det så är jag även </p><p></p><p><a href="http://home.online.no/~groennsl/farbror/" target="_blank">http://home.online.no/~groennsl/farbror/</a></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Mes, post: 18191, member: 14483"] Vem jag är! Har du inte räknat ut de junior! Jag är grabben du avundas och vill vara, liraren som din morsa i smyg slänger lystna blickar efter och den jävel som snor parkeringsplatsen för din farsa. Jag är killen som trimmade moppar, drack snodda bäss och fick klämma flickorna på tuttarna då de välstrukna gossarna stod bredvid och pillade på sina finnar. Jag är han som alltid landar på fötterna, oavsett om det är på berget eller på brottarmattat. Jag är killen med guldbyxorna och liraren som, när det kommer till livets goda, vet hur man skall skära guld med täljkniv. Jag är den där som alltid är först upp och ner på berget, killen som knäcker dig under alla förhållanden och som ger dig minnen för livet i baren. Jag är kvinnornas gunstling och de äkta männens förbannelse!, liraren som gör så att det rasslar i äggstockarna och får småtjejerna att bli kissnödiga. Jag är vad du inte kan uppnå! Och nu när vi har avklarat det så är jag även [URL]http://home.online.no/~groennsl/farbror/[/URL] [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Vem är DU?
Tillbaka
Topp