Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Vem är DU?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Svarta_Faran" data-source="post: 18192" data-attributes="member: 13686"><p>Vem jag är? Det ska du skita i!</p><p></p><p>Det märks att du precis har nått finnåldern och tycker att det börjar bli spännande att rycka i lillpillen.</p><p></p><p>Förstår du inte att de tuffa sakerna som "det gamla gardet" pratar om här på forumet faktiskt händer i verkligheten. (Kanske inte i din verklighet då den är centrerad till att kolla in snodda p-tidningar och smygsnusa bakom skolmatsalen.) </p><p></p><p>Om du i framtiden spenderar en säsong i bergen så kommer du också till insikt om livets godsaker. En säsong gör att du växer som person (håret på kroppen kan dock faktiskt försvinna helt), du får vänner för livet och du lär dig att uppskatta naturen och vad den ger just dig.</p><p></p><p>Jag vet nog var du är på väg med denna typen av inlägg. Du är avundsjuk! Så det så! Det är inget fel med det. De flesta här på forumet som bidrar med något vettigt har upplevt mer än du överhuvudtaget har förstånd till att uppfatta.</p><p></p><p>Så min slutsats av denna härliga röra som du försöker skapa är:</p><p></p><p>SLUTA LIPA och VÄX UPP!</p><p></p><p>ps. I skrivande stund befinner jag mig i dina hemtrakter... Hör du ett lätt dieselbrummande - kolla både höger och vänster innan du går över gatan! ds.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Svarta_Faran, post: 18192, member: 13686"] Vem jag är? Det ska du skita i! Det märks att du precis har nått finnåldern och tycker att det börjar bli spännande att rycka i lillpillen. Förstår du inte att de tuffa sakerna som "det gamla gardet" pratar om här på forumet faktiskt händer i verkligheten. (Kanske inte i din verklighet då den är centrerad till att kolla in snodda p-tidningar och smygsnusa bakom skolmatsalen.) Om du i framtiden spenderar en säsong i bergen så kommer du också till insikt om livets godsaker. En säsong gör att du växer som person (håret på kroppen kan dock faktiskt försvinna helt), du får vänner för livet och du lär dig att uppskatta naturen och vad den ger just dig. Jag vet nog var du är på väg med denna typen av inlägg. Du är avundsjuk! Så det så! Det är inget fel med det. De flesta här på forumet som bidrar med något vettigt har upplevt mer än du överhuvudtaget har förstånd till att uppfatta. Så min slutsats av denna härliga röra som du försöker skapa är: SLUTA LIPA och VÄX UPP! ps. I skrivande stund befinner jag mig i dina hemtrakter... Hör du ett lätt dieselbrummande - kolla både höger och vänster innan du går över gatan! ds. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Vem är DU?
Tillbaka
Topp