Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Vem är DU?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Mountain_Man" data-source="post: 18194" data-attributes="member: 13863"><p>Livet är slut vid tjugonio och alla över trettio är en patetisk samling individer som borde inse att det roliga i livet är slut och ägna sig åt arbete, trädgårdsskötsel och biltvätt. På de lediga stunderna kan de ju alltid spela Bridge eller ett parti Boule. Nä, de skall veta sin plats och sakta självdö... </p><p></p><p>Och är det händelsvis någon som påstår sig gilla skidåkning eller kanske rentav sex är det ju bara en stor bluff. Det vet ju alla att man inte fixar vid en så hög ålder. </p><p></p><p>Tack för att du gett mig insikt, jag skall omgående sälja mina mountainbikes, racercykeln, inlines, skidor, och vindsurfingbräda och investera i en elegant kista. Det kommer att kännas tryggt!</p><p></p><p>That´s all kids! / MM</p><p></p><p>PS! Osså klär jag mig i ett 90-tals NorthFace Mountain-ställ! Fy fan vad pinsamt... ! DS.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Mountain_Man, post: 18194, member: 13863"] Livet är slut vid tjugonio och alla över trettio är en patetisk samling individer som borde inse att det roliga i livet är slut och ägna sig åt arbete, trädgårdsskötsel och biltvätt. På de lediga stunderna kan de ju alltid spela Bridge eller ett parti Boule. Nä, de skall veta sin plats och sakta självdö... Och är det händelsvis någon som påstår sig gilla skidåkning eller kanske rentav sex är det ju bara en stor bluff. Det vet ju alla att man inte fixar vid en så hög ålder. Tack för att du gett mig insikt, jag skall omgående sälja mina mountainbikes, racercykeln, inlines, skidor, och vindsurfingbräda och investera i en elegant kista. Det kommer att kännas tryggt! That´s all kids! / MM PS! Osså klär jag mig i ett 90-tals NorthFace Mountain-ställ! Fy fan vad pinsamt... ! DS. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Vem är DU?
Tillbaka
Topp