Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Vem är DU?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Tomas-Johansson" data-source="post: 18196" data-attributes="member: 13162"><p>Jag tror inte att herr solstace inte vill vara elak på något sätt med detta inlägg.</p><p>om jag låter mig formulera mig såhär:</p><p>det jag har märkt av på detta forum är att vissa saker har många läst sig till... jag tror inte att vissa här har provat alla de skidor som de yttrar sig om och kritiserar o.s.v. och vissa saker stämmer nog i hans argumentation inte sant?</p><p></p><p>Alltså för att ötergå till det jag skrev lite tidigare, att det är i vissa fall många som skriver om saker de inte har någon erfarenhet av, en del personer här(vill inte slå ner på någon nu) skriver det som han/hon läst någonstans. T.ex. någon recenserar skidor på en sida och någon annan läser det och för sedan detta hit utan att själv ha en aning om det som står skrivet är sant.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Tomas-Johansson, post: 18196, member: 13162"] Jag tror inte att herr solstace inte vill vara elak på något sätt med detta inlägg. om jag låter mig formulera mig såhär: det jag har märkt av på detta forum är att vissa saker har många läst sig till... jag tror inte att vissa här har provat alla de skidor som de yttrar sig om och kritiserar o.s.v. och vissa saker stämmer nog i hans argumentation inte sant? Alltså för att ötergå till det jag skrev lite tidigare, att det är i vissa fall många som skriver om saker de inte har någon erfarenhet av, en del personer här(vill inte slå ner på någon nu) skriver det som han/hon läst någonstans. T.ex. någon recenserar skidor på en sida och någon annan läser det och för sedan detta hit utan att själv ha en aning om det som står skrivet är sant. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Vem är DU?
Tillbaka
Topp