Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Vem är DU?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Leder" data-source="post: 18204" data-attributes="member: 13256"><p>Jag har hålligt mig utan för denna debatt så länge jag kunna men nu måste jag bara sticka in en liten kommentar. Det talas mycket om att driva med folk, ironi mm. Det vanligaste svaret som dyker upp när någon provocera lite lätt är att få några "arga" svar som följd. Detta brukar provokatören lösa genom att replikerar med att de nu som blir arga måste ju ta åt sig. Annars skulle de ju inte reagera så som de gör osv. Det tog ju som jag anade inte så lånetid innan detta fenomen visade sig, citat. ” Det roliga med att skriva här är just det att ni verkligen måste bry er, att ta livet med en klackspark? Jovisst men varför måste ni då lära upp oss "lillkillar" som inte förstår något? Jag jävlas ju bara med er men ni tar åt er och det är underbart.” </p><p></p><p>Men tro nu inte att det är så enkelt, det finns en hel del som tycker det är roligt att vara den ”där” som tar åt sig och skriver arga svar. Det kan även var mycket ironi i dessa svar, ironi och omvändironi tillsammans med ironisk ironi undra hur det skulle se ut, kanske som det vi nyss har läst i inläggen ovan?! </p><p></p><p>Leder /</p><p>Det finns nätter då Brantåkaren lämnar bergen och går på stadens gator som en vanlig man.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Leder, post: 18204, member: 13256"] Jag har hålligt mig utan för denna debatt så länge jag kunna men nu måste jag bara sticka in en liten kommentar. Det talas mycket om att driva med folk, ironi mm. Det vanligaste svaret som dyker upp när någon provocera lite lätt är att få några "arga" svar som följd. Detta brukar provokatören lösa genom att replikerar med att de nu som blir arga måste ju ta åt sig. Annars skulle de ju inte reagera så som de gör osv. Det tog ju som jag anade inte så lånetid innan detta fenomen visade sig, citat. ” Det roliga med att skriva här är just det att ni verkligen måste bry er, att ta livet med en klackspark? Jovisst men varför måste ni då lära upp oss "lillkillar" som inte förstår något? Jag jävlas ju bara med er men ni tar åt er och det är underbart.” Men tro nu inte att det är så enkelt, det finns en hel del som tycker det är roligt att vara den ”där” som tar åt sig och skriver arga svar. Det kan även var mycket ironi i dessa svar, ironi och omvändironi tillsammans med ironisk ironi undra hur det skulle se ut, kanske som det vi nyss har läst i inläggen ovan?! Leder / Det finns nätter då Brantåkaren lämnar bergen och går på stadens gator som en vanlig man. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Vem är DU?
Tillbaka
Topp