Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Vem är DU?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="GNU" data-source="post: 18208" data-attributes="member: 14399"><p>Jag är den där killen som inte riktigt bestämt mig för att gå in för hela skidgrejen, men ändå njuter av branta coola åk, en tuff attityd, mycket öl i baren, jävla massa sex med världens snyggaste brud! Självklart har jag</p><p>kläder som för några år sen var populära hemma på gatan! Jag bär en cool jacka, oftast i något oventilerande skinnmaterial, jag har aldrig mössa dock något lite tillrufsat halvlångt hår. Jag är ball, jag är cool o snart ska jag självklart åka till Åre o sätta både det ena o det andra åket och sen skryta och supa på afterskin för att stillsamt veckorna efter ladda upp igen på freeride.nu där jag har en cool presentation med en helt fel bild som inte alls är jag utan min katt för det är ju coolt, om man är 30-40 år och insett att man inte fattat nåt…</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="GNU, post: 18208, member: 14399"] Jag är den där killen som inte riktigt bestämt mig för att gå in för hela skidgrejen, men ändå njuter av branta coola åk, en tuff attityd, mycket öl i baren, jävla massa sex med världens snyggaste brud! Självklart har jag kläder som för några år sen var populära hemma på gatan! Jag bär en cool jacka, oftast i något oventilerande skinnmaterial, jag har aldrig mössa dock något lite tillrufsat halvlångt hår. Jag är ball, jag är cool o snart ska jag självklart åka till Åre o sätta både det ena o det andra åket och sen skryta och supa på afterskin för att stillsamt veckorna efter ladda upp igen på freeride.nu där jag har en cool presentation med en helt fel bild som inte alls är jag utan min katt för det är ju coolt, om man är 30-40 år och insett att man inte fattat nåt… [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Vem är DU?
Tillbaka
Topp