Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Vem är STÖRST?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="H-T" data-source="post: 320395"><p>men era freaks. det handlar inte om vem som ni tycker är bäst eller har snyggast stil, det handlar om vem som är störst inom sin sport, alltså den som är mest känd för allmänheten. ett tv-program ska locka så många tittare som möjligt och om det handlar om t ex mika edin, andreas wiig osv så får det inte alls lika många tittare som om det handlar om tony hawk o shaun white.</p><p></p><p><strong>skate</strong> - tony hawk är lätt störst. jag säger inte att han är bäst eller så men det finns ingen kändare skatare. kanske för er som är insatta i sporten, men absolut inte för allmmänheten. hans namn är kanske det största namnet inom extremsport i hela världen.</p><p></p><p><strong>snowboard</strong> - shaun white eller terje. svårt o säga, terje är en levande legend, men shaun white är ändå otroligt känd på grund av sina x-games guld och blev ännu kändare genom sitt os-guld. så jag säger nog white.</p><p></p><p><strong>surf</strong> - kelly slater. utan tvekan. kan inte mycket om surf, men jag vet vem kelly slater är. han är störst där.</p><p></p><p>hoppas det hjälpte lite i alla fall. </p><p></p><p>simma lugnt.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="H-T, post: 320395"] men era freaks. det handlar inte om vem som ni tycker är bäst eller har snyggast stil, det handlar om vem som är störst inom sin sport, alltså den som är mest känd för allmänheten. ett tv-program ska locka så många tittare som möjligt och om det handlar om t ex mika edin, andreas wiig osv så får det inte alls lika många tittare som om det handlar om tony hawk o shaun white. [b]skate[/b] - tony hawk är lätt störst. jag säger inte att han är bäst eller så men det finns ingen kändare skatare. kanske för er som är insatta i sporten, men absolut inte för allmmänheten. hans namn är kanske det största namnet inom extremsport i hela världen. [b]snowboard[/b] - shaun white eller terje. svårt o säga, terje är en levande legend, men shaun white är ändå otroligt känd på grund av sina x-games guld och blev ännu kändare genom sitt os-guld. så jag säger nog white. [b]surf[/b] - kelly slater. utan tvekan. kan inte mycket om surf, men jag vet vem kelly slater är. han är störst där. hoppas det hjälpte lite i alla fall. simma lugnt. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Vem är STÖRST?
Tillbaka
Topp