Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Vem är Tanner Hall?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Wippeh" data-source="post: 163829" data-attributes="member: 41385"><p>De är också en allmän undersökning som visat att en som är pårökt kör bil söligare och försiktigare så att man ska våga mer är väl iallafall från din sida bara en hypotes från din sida niklas! en som druckit alkohol kör slarvigt och idiotiskt. och man våger mer! men jag säger faktiskt inte att du har fel men de finns ju betydligt bättre droger för ändamålet "våga mer" än just cannabis. Ska fan försöka leta reda på en sådan så att jag bli bäst i världen jag med!</p><p></p><p>Tanner är väl som en och annan ungdom vid liv. ung och dum och använder sånt som skadar en? Menar hur många söp/super inte skallen av sig som ungdom och börjar röka och snusa? de är ju precis vad han gör fast med gräs vilket i sig inte innebär att de är bättre heh.. Han är säkert varken kaxig eller nått egentligen då han är med kompisar som han gillar och vi bör inte döma honom förren han är 30+ år gammal för då vet vi om han har allt kvar i skallen eller ej!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Wippeh, post: 163829, member: 41385"] De är också en allmän undersökning som visat att en som är pårökt kör bil söligare och försiktigare så att man ska våga mer är väl iallafall från din sida bara en hypotes från din sida niklas! en som druckit alkohol kör slarvigt och idiotiskt. och man våger mer! men jag säger faktiskt inte att du har fel men de finns ju betydligt bättre droger för ändamålet "våga mer" än just cannabis. Ska fan försöka leta reda på en sådan så att jag bli bäst i världen jag med! Tanner är väl som en och annan ungdom vid liv. ung och dum och använder sånt som skadar en? Menar hur många söp/super inte skallen av sig som ungdom och börjar röka och snusa? de är ju precis vad han gör fast med gräs vilket i sig inte innebär att de är bättre heh.. Han är säkert varken kaxig eller nått egentligen då han är med kompisar som han gillar och vi bör inte döma honom förren han är 30+ år gammal för då vet vi om han har allt kvar i skallen eller ej! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Vem är Tanner Hall?
Tillbaka
Topp