Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Vem är Tanner Hall?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="howsie" data-source="post: 163947" data-attributes="member: 31320"><p>alltså jag antar att folk inte testat att åka skidor på cannabis eller har jag fel? </p><p>jag kan då säga att om du vill"vågar mer" så drick alkohol istället för de gör dig modigare.. medans cannabis gör dig slö och frågan är om du än orkar göra något mer avancerat trick</p><p>i min mening blir man lite mer försiktig och messigare när man rökt så om ni inte testat och inte har en blekaste aning ytra er inte.</p><p></p><p></p><p>Wippeh bra inlägg någon som läst på lite =)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="howsie, post: 163947, member: 31320"] alltså jag antar att folk inte testat att åka skidor på cannabis eller har jag fel? jag kan då säga att om du vill"vågar mer" så drick alkohol istället för de gör dig modigare.. medans cannabis gör dig slö och frågan är om du än orkar göra något mer avancerat trick i min mening blir man lite mer försiktig och messigare när man rökt så om ni inte testat och inte har en blekaste aning ytra er inte. Wippeh bra inlägg någon som läst på lite =) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Vem är Tanner Hall?
Tillbaka
Topp