Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Vem fattar vad?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="solstace" data-source="post: 18296"><p>Du missförstår mig också. </p><p></p><p>Jag söker inte en diskussion med empati och kommunikation. Jag är bara omogen och barnslig. Det är jag faktiskt. Jag skulle kunna föra den diskussion du efterfrågar med relevanta argument understödda motviveringar och väl tilltänkta tankegångar. Men det skulle aldrig ha gått från början på detta forum. </p><p></p><p>Man verkade iaf ur min synvinkel vara tvungen att röra om, skapa debatt utan egentlig mening för att sedan få folk att börja skriva med eftertanke utan sarkasm och ironi som ständigt vapen då dessa former av text endast skapar död och åter död i diskussioner som skulle kunna ha blivit något informativt och intressant. Även för den nyinvigde lille junior. </p><p></p><p>Du har i alla fall förstått mer än de flesta andra, du har kommit på att det faktiskt går att debattera på en schyst nivå, det har säkert de flesta andra också gjort men de tillämpar inte sina kunskaper.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="solstace, post: 18296"] Du missförstår mig också. Jag söker inte en diskussion med empati och kommunikation. Jag är bara omogen och barnslig. Det är jag faktiskt. Jag skulle kunna föra den diskussion du efterfrågar med relevanta argument understödda motviveringar och väl tilltänkta tankegångar. Men det skulle aldrig ha gått från början på detta forum. Man verkade iaf ur min synvinkel vara tvungen att röra om, skapa debatt utan egentlig mening för att sedan få folk att börja skriva med eftertanke utan sarkasm och ironi som ständigt vapen då dessa former av text endast skapar död och åter död i diskussioner som skulle kunna ha blivit något informativt och intressant. Även för den nyinvigde lille junior. Du har i alla fall förstått mer än de flesta andra, du har kommit på att det faktiskt går att debattera på en schyst nivå, det har säkert de flesta andra också gjort men de tillämpar inte sina kunskaper. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Vem fattar vad?
Tillbaka
Topp