Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Vem har snott lägenheten i Le Cimes, Val d´isere?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Mico" data-source="post: 131387" data-attributes="member: 30139"><p>Jag kollade på en lägenhet i Val d´sere när jag var nere förra våren och den låg på första våningen ovanpå stora Internet-cafét. (tror det var i Le Cimes-huset) Min tanke var att säsonga där och deala till mig en Internet-koppling genom cafét så att jag kunde ha kontoret där. Nu är lägenheten uthyrd redan. Tänkte bara höra om det var någon på Freeride som snott den och om det fanns en plats kvar? </p><p></p><p>Eller om någon har boende för en säsong var som helst i alperna eller där man kan åka bra med bredband och en plats över så säg till.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Mico, post: 131387, member: 30139"] Jag kollade på en lägenhet i Val d´sere när jag var nere förra våren och den låg på första våningen ovanpå stora Internet-cafét. (tror det var i Le Cimes-huset) Min tanke var att säsonga där och deala till mig en Internet-koppling genom cafét så att jag kunde ha kontoret där. Nu är lägenheten uthyrd redan. Tänkte bara höra om det var någon på Freeride som snott den och om det fanns en plats kvar? Eller om någon har boende för en säsong var som helst i alperna eller där man kan åka bra med bredband och en plats över så säg till. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Vem har snott lägenheten i Le Cimes, Val d´isere?
Tillbaka
Topp