Vem ska till till St Anton?

P3lle

Ny medlem
Vem ska till till St Anton?
Vem ska till St Anton?

Nu vill jag veta för jag ska bilda ett fett Crew där nere som äger St Anton vintern 2005/2006 !


jag å 2 kompisar ska ner i slutet av december. det blir den fetaste sässongen Ever !..

skirv lr adda mig på msn.. Pelleljungwall@hotmail.com
 

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp