Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
OT-forumet
Vem vill du åka skidor med?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="AugustAhlnas" data-source="post: 1026176" data-attributes="member: 136103"><p>Han den där Pizzaaugust</p><p></p><p></p><p>Edit: Okej då.</p><p></p><p>Jibberisch i så fall. Fast jag hade sett till att spänna pjäxorna för hårt så att allt blodflöde stryps med omedelbar verkan. Detta för det så fort som möjligt ska uppstå en mindre förfrysningsskada och således även ge mig en anledning till att tjata oss in på en allt för tidig afterski. Sedan hade jag hetsätit chilinötter och bitit mig i tungan(självklart med noga precision för att uppnå en så stor svullnad som möjligt), skämtsamt läspat fram "nu skulle man haft lite senap" och sedan låtit Jibberisch sväva iväg fritt i allt mer diffusa och genialiska ämnen i takt med att fler öl slinker ner. Självklart tar jag sedan notan. </p><p></p><p>Att bita sig i tungan kan även funka som ursäkt för att få avvika om Jibberisch inte lever upp till vad jag förväntat mig efter alla dessa forumtrådar.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="AugustAhlnas, post: 1026176, member: 136103"] Han den där Pizzaaugust Edit: Okej då. Jibberisch i så fall. Fast jag hade sett till att spänna pjäxorna för hårt så att allt blodflöde stryps med omedelbar verkan. Detta för det så fort som möjligt ska uppstå en mindre förfrysningsskada och således även ge mig en anledning till att tjata oss in på en allt för tidig afterski. Sedan hade jag hetsätit chilinötter och bitit mig i tungan(självklart med noga precision för att uppnå en så stor svullnad som möjligt), skämtsamt läspat fram "nu skulle man haft lite senap" och sedan låtit Jibberisch sväva iväg fritt i allt mer diffusa och genialiska ämnen i takt med att fler öl slinker ner. Självklart tar jag sedan notan. Att bita sig i tungan kan även funka som ursäkt för att få avvika om Jibberisch inte lever upp till vad jag förväntat mig efter alla dessa forumtrådar. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
OT-forumet
Vem vill du åka skidor med?
Tillbaka
Topp