Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
OT-forumet
Vem vill du åka skidor med?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Heddious" data-source="post: 1026179" data-attributes="member: 77701"><p>Haha, way to ge mig prestationsångest Johan. Och jag har alltid sagt att jag åker hellre än bra. Känns f.ö. väldigt hedrande att klassas som profil. <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /></p><p></p><p>Vem jag hade velat åka med beror väl lite på vart i världen åkningen ska ske. Är det Kanada som gäller tror jag till exempel att en sån som PNyberg kan vara ett alldeles strålande sällskap medan Jeppenatorn är helt rätt guide i till exempel Kläppens park. Men för att utmana mig själv också så säger jag att jag skulle vilja åka i La Grave, med antingen la_grave eller Glisseur, för jag har fått en känsla av att de två har väldigt bra koll på stället. Att jag förmodligen skulle avlida av höjdskräck är en helt annan sak.</p><p></p><p>Tror även att det skulle vara riktigt kul att uppleva Åre i hasorna på antingen Utter, centralbyrakraten eller Skare.</p><p></p><p>PS. Pizzaaugust? Men, hur?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Heddious, post: 1026179, member: 77701"] Haha, way to ge mig prestationsångest Johan. Och jag har alltid sagt att jag åker hellre än bra. Känns f.ö. väldigt hedrande att klassas som profil. :) Vem jag hade velat åka med beror väl lite på vart i världen åkningen ska ske. Är det Kanada som gäller tror jag till exempel att en sån som PNyberg kan vara ett alldeles strålande sällskap medan Jeppenatorn är helt rätt guide i till exempel Kläppens park. Men för att utmana mig själv också så säger jag att jag skulle vilja åka i La Grave, med antingen la_grave eller Glisseur, för jag har fått en känsla av att de två har väldigt bra koll på stället. Att jag förmodligen skulle avlida av höjdskräck är en helt annan sak. Tror även att det skulle vara riktigt kul att uppleva Åre i hasorna på antingen Utter, centralbyrakraten eller Skare. PS. Pizzaaugust? Men, hur? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
OT-forumet
Vem vill du åka skidor med?
Tillbaka
Topp